Gratis levering på alle bestillinger gjelder til 9. desember. Kjøp nå!

Hvordan kan vi hjelpe?

Takk for din interesse for VELUX og våre produkter. For kontakt informasjon og informasjon og svar på de mest vanlige spørsmål, se linker på venstre side eller i bunn på siden..

Betaling

Betalingskort

Du kan betale med VISA, Maestro, Mastercard, Klarna eller PayPal. Vi trekker beløpet fra din konto når varene sendes.

Du kan velge å betale med Klarna. Klarna vil gi deg spesifikke betalingsbetingelser.
Besøk Klarnas nettsider eller kontakt kundesupport hvis du ønsker mer informasjon eller har spørsmål angående betalingen din.

PayPal

Betaling kan gjøres med PayPal. Du vil bli bedt om å logge på din private PayPal-konto under betalingsprosessen i vår e-butikk. Alternativt kan du velge å gå videre uten PayPal-konto og betale direkte med et kredittkort, f.eks. MasterCard. Etter å ha fullført betalingen fra PayPal sendes du tilbake til vår e-butikk, hvor du kommer til en side hvor vi bekrefter bestillingen din dersom betalingen var vellykket.

3D Secure

Hva betyr 3D secure?
3D secure, som også kalles 3D secure-godkjenning eller 3DS, er et svindelforebyggende tiltak som opprinnelig ble lansert av Visa (som Verified-by-Visa) i 2001. Det gir et ekstra lag med beskyttelse når man tar imot betaling med kort. Det gir kundene et trygt godkjenningstrinn før de foretar kjøp på nett og sørger for at de bruker korrekte kortopplysninger for å beskytte mot kortsvindel. 3DS er støttet og anerkjent av store betalings- og kredittkortselskaper, inkl. VISA, Mastercard (som Mastercard Secure Code) og American Express (som American Express SafeKey).

Hvordan fungerer 3D secure-godkjenning?
Du har sannsynligvis støtt på 3D secure-godkjenning før hvis du tidligere har betalt for noe på nett. Når du er klar til å betale for produktet ditt på nett, blir du henvist til ditt 3D secure-verifisering på hjemmesiden til betalings- eller kredittkortselskapet ditt. På kortselskapets nettside blir du enten bedt om å oppgi passord (som du allerede har satt opp gjennom banken din) eller så må du legge inn en godkjenningskode (som blir sendt automatisk til det bekreftede mobilnummeret ditt). Betalingen blir overført av kortselskapet etter at du har oppgitt riktige opplysninger, og du blir sendt tilbake til bekreftelsessiden. Alt dette blir gjennomført raskt, og når du er tilbake på bekreftelsessiden, vil du motta en e-post med bekreftelse på at betalingen har vært vellykket.

Hvordan kan jeg melde meg på Verified by Visa / Mastercard Secure Code?
Verified by Visa og Mastercard Secure Code tilbys av banker og tjenesteleverandører, ikke direkte av Visa / Mastercard. Vi anbefaler at du kontakter banken eller tjenesteleverandøren direkte.

Hva skal jeg gjøre hvis jeg glemmer passordet mitt?
Du kan lett tilbakestille passordet. Den nøyaktige fremgangsmåten avhenger av banken din. Hvis meldingsboksen Verified by Visa / Mastercard Secure Code popper opp på skjermen etter at du har lagt inn kortopplysningene dine, får du sannsynligvis opp alternativet med ""glemt passord"". Når du klikker videre, blir du bedt om noe av informasjonen du oppga da du registrerte deg. Da vil du kunne tilbakestille passordet ditt fort og fortsette handelen.

Banken min sender en kode til telefonen min, men noen ganger får jeg den ikke. Hva skal jeg gjøre?
Ta dette direkte opp med banken, så kan de se nærmere på problemet. Det kan være noe så enkelt som at de ikke har det riktige telefonnummeret ditt. En rask telefonsamtale burde avklare dette.

Sikker betaling

Du kan trygt handle i vår nettbutikk. Dine kortopplysninger sendes fra nettbutikken til Worldline via en sikker og kryptert SSL-forbindelse. Dette foregår i samarbeid med Raiffeissen Bank International, som overholder alle gjeldende sikkerhetsregler om håndtering av kredittkortopplysninger.

Beløpsgrense

Det er ingen beløpsgrense for kjøp som betales med kort.

       

Sikkerhet

Du kan trygt betale med kredittkort i vår nettbutikk. Kortinformasjonen blir sendt til Raiffeissen Bank International via en sikker, kryptert SSL-tilkobling.

Dette gjøres i samarbeid med Raiffeissen Bank International, i samsvar med alle gjeldende sikkerhetsregler på håndtering av kredittkortinformasjon

Kontakt oss

Telefon: 22 51 06 00
Email: velux-no@velux.com

Åpningstid VELUX kundesupport
Mandag-Fredag: 07.30-15.30